سایبان برقی متین سایبان برقی متین .

سایبان برقی متین

قیمت انواع پنجره گیوتینی متحرک

از آن جایی که پنجره های گیوتینی نمای بسیار زیبایی برای دکوراسیون بیرنی منازل، کافه ها و رستوران ها دارند، شاید برای خیلی از خریداران این سوال پیش آمده باشد که قیمت پنجره گیوتینی چقدر است؟

 
کاربرد پنجره گیوتینی

دیده شده در بسیاری از هتل ها و رستوران های شیک و مدرن امروزی از شیشه گیوتینی به عنوان درب ورود و خروج  آن مکان تجاری استفاده می شود. حتی در برخی مکان ها برای پارتیشن بندی و جداسازی فضاهای مختلف در یک رستوران درون یک باغ، در محل جداسازی فضا از پنجره گیوتینی به عنوان درب ورودی و خروجی ان فضای روبه طبیعت استفاده می شود. 

 

قیمت پنجره گیوتینی متحرک به چه عواملی بستگی دارد؟

علاوه بر ابعاد پنجره مورد نظر شما، نوع و جنس و مدل شیشه به کار رفته در پنجره گیوتینی مورد نظر شما نیز تعیین کننده قیمت نهایی آن است. نوع شیشه های به کار رفته در پنجره گیوتینی از نوع شیشه سکوریت است ولی این شیشه سکوریت بسته به کاربرد شما از آن و ابعاد پنجره مورد نظر می تواند ضخامت های مختلف از 5 میلی متر تا 10 میلی متر را داشته باشد. 

عامل بعدی تاثیر گذارنده در تعیین قیمت انواع پنجره گیوتینی متحرک قیمت قاب فلزی اسلاید ها یا همان ریل های شیشه گیوتینی متحرک است. 

البته آنچه که مسلم است این است که هرچه وزن شیشه بیشتر باشد، ظرفیت موتور به کار رفته و توان حرکتی آن نیز باید بیشتر باشد و در نتیجه قیمت موتور الکتریکی پنجره وقیمت پنجره گیوتینی متحرک بالاتر می رود.

 
پنجره گیوتینی بالا رونده

شیشه گیوتینی از دو تیغه شیشه ای مجزا تشکیل شده است که به صورت عمودی به سمت بالا و پایین  حرکت می کند که در نتیجه دو مدل شیشه گیوتینی بالارونده و پایین رونده را ایجاد می کند. 

در مکان هایی که از این نوع پنجره به عنوان درب ورودی و خروجی استفاده می شود، مدل پنجره گیوتینی بالارونده بهتر است. 

برای منازل مسکونی یا فضاهایی که این شیشه ها به عنوان پنجره گیوتینی استفاده می شود، نوع پایین رونده بیشتر کاربرد دارد.

 


شما می توانید برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت انواع پنجره گیوتینی متحرک

 


شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02122361050

02122361051


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۴۴ توسط:اهوراوب موضوع: نظرات (0)